Minnen 2008.

Bästa och sämsta ?


 Midsommarafton i Båstad med bästa vännen. Förkyld som fan var jag, men det var inget hinder. Tack Ewa och Kenittie för att jag fick följa med ! 


  Samtalen med den bästa killen, han som alltid ställde upp. Han som kom på ett namn till min dotter ( vilket jag kommer ta sen ). Killen som ville ta sitt liv och sedan slutade höra av sig. Emil Lövgren.... hoppas du inte gjorde det. 



 Tiden då man kunde vara sig själv, bara vara.  Ingen som kunde trycka ner en.  Saknar den tiden som fan, men har insett att jag blivit starkare än någonsin nu och att 2009 skall bli starten på livet.



  Vad man kunde haft om man inte gett upp. Keep on fighting love.



  De varma sommarkvällarna nere vid kyrkansängar, med de som kom att betyda oerhört mycket för mig.   Danne du drog till kroatien denna kvällen ! 



  Tiden då man kunde skämta om allt. Då man slapp vara så allvarlig, jag är så glad att det kommit tillbaka till mig igen. 
Mikael, Madde och alla ni andra som väckt det till liv igen TACK.


 De otroligt roliga sovaöver kvällarna. Tv och god mat helt underbara tider det. 



  Resan till Småland och Öland i somras, mammas sista resa. jag är glad att jag följde med även om jag trodde det skulle bli rena plågan. Men det var inte så tråkigt iaf och jag är glad att fick den tiden med mamma <3



 Tiden då man var nöjd med sig själv, innan man blev nertrampad ytterligare en gång.



  Jag saknar tiden när man kunde lita på ett par blå ögon. Tiden då det var vi, varfär tog vi inte vara på det. Jag hade behövt ditt stöd inte dina slag.
Varför kunde inte jag få vara den jag ville ? varför ??


 Tänk tiden då man gick i ettan, jag hade precis träffat purple <3 Jag funderar lite på hur jag var i 1an. Jag vet bara att jag ändrats oerhört mycket.


 Mamma, lilla älskade mamma, inget kan e mig dig tillbaka. Men jag är så taksam över vad du gett mig, vad du givit mig och vad du försökte öra för mig. `Vad du gjorde för mig.
Jag älskar dig mamma Nu och för alltid. R.I.P <3 



 Studentfesten 200 dagars ! Så kul, tack madde för att du övertalade mig att gå :) vi ses den 29 januari på 150 dagars :) Vad e det för tema ???

 BRASILIEN, jag längtar hem igen. Lucas, snart ses vi igen.





Foto : Malin 2007-2008.

Gott nytt år allihopa ! Hoppas på ett underbart 2009 för alla bloggare och alla läsare, och självklart alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0