ARGH!

Just nu är jag riktigt arg, har suttit i timmar och försökt lägga upp bilder från Ponta Negra på bloggen men det går inte.
Har försökt allt, när jag äntligen få igång internet igen efter 3 dagar funkar det inte att lägga upp bilder.

Så .....Rasmus.... kan du hålla dig tills det funkar ???

OCH DU GUBBEN, JAG HAR HITTAT DEN PERFEKTA LÅTEN
FÖR ATT KOMMA ÖVER SITT EX.

NE-YO  : GO ON GIRL.....



Kl är nu 04.15 svensk tid och hmmmm, 00.15 här i Brasilien.
jag är så trött, men kan inte sova.

Tänker på vad jag kunde mist, vad jag mist.


 jag undrar hur fan ja kunde vara så blind, när man för en gång skull får något äkta ser man det inte.
Dina tårar den där onsdag kvällen gjorde riktigt ont i mig, jag kunde bara inte vända mig om
och möta dina sorgsna ögon.
men jag lovar dig att jag kommer tillbaka.
MIN VÄN.
MIN SANNE VÄN.
<3
Även om jag var tvungen att tala om hur det var,
skall du veta att det gjorde ont.
Men en evig vänskap
leder till nya stigar.
SIEMPRE
tú e yó.





Jag är glad över att jag funnit de bästa vännerna man kan ha.


MERRA-

DU HAR EN SÄRSKILD PLATS I MITT HJÄRTA.
FRANCIVA- KOMMER ALLTID ATT MINNAS DIG.
GARO- MITT LIVS FÖRSTA MANLIGA VÄN
LUCAS- MINA ANDETAG
ERIK- MIN EGNA LILLA STHLM´ARE
PHILIP- MIN SKYDDSÄNGEL
DANIEL- NO COMENTS.
MALLA- MIN LÄNGSTA VÄN.
ANDY- CHILENAREN NR 1, MIN EGNA LILLA LOOOooO
MATTIAS- MIN BÄSTA
LANGE- MIN EGNA TARZAN ( RING MIG NÄR DU BLIR SINGEL)
PERRA- MIN BONNE, LANGARE OCH BYGGMÄSTARE. ÅH GIVETVIS STALKER.
SIMON- AAA, DU SIMON MINNS DU LUSSETÅGET HAH VAD SMÅ VI VA DÅ
JEKKE- ROLIGASTE GÄVLEBOOON EVER
ELVIR- mIN INSATSSOLDAT, NU KOMMER DU HEM ORDENTLIGT HALMSTABO, VI SKALL SES TILL SOMMARN
ROBS- FIN KILLE, SNÄLLARE FÅR MAN LETA ETER, TUR VI GÅR PÅ SAMMA SKOLA.
MEJSAM- HMMMM, HAN E LITEN MEN GOOO.

MALIN- MALLS, MIN BÄSTA VÄN <3
MADELENE- MIN PURPLE
FALKISEN- JÄVLA FALKENBERGARE <3
LISA- EN GRIS EN KO EN TOFTA BOO <3
HANNIZ- TACK FÖR ALLT STÖD OCH ALLT KUL GENOM 1AN OCH 2AN.<3
LOLJOHANNA- UNDERBART ROLIG TJEJ.
MALIN-  HON ÄR FÖRFÖLJD AV EN BULGAR, ELLER EN NALLEBJÖRN JAG VET INTE.
MISHA- HON E SOM HON E, HELT FANTASTISK <3
MIIA-  TUUH, MINNS DU SIMMLEKTIONERNA I 2AN MIIA ?? HAH TACK FÖR ATT DU FICK MIG ATT GÅ FRAM TILL RASMUS.


RASMUS, NU KÖR VI ?? OKEJS :D



HÁ UMA FESTA ! PODE VIR ?

OBRIGADO POR ESTA NOITE TÂO AGRADÁVEL.



// MALIN I BRASILIEN....OVER AND OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0