BRASILIEN KOLLAGE.

  utsikten från huset, helt underbart sommar är det nu :D

hemlängtan  Hem längtan

  byn som ligger en bit bort <3

 på kvällen....

  utsikt från området där vi bor.

 Poolen som vi aldrig badar i då havet ligger 500m ner

  jag vid poolen första daagen.


 Rasmus hänger du med till våren ? (utsikt från andra delen av terassen.

 Gjorde fruktdrinkar, och ja det finns smirinoff ice här nere med <3 och dom tar inte leg i detta området :D

 ny köpt :) skall spara den till mallis, om jag kan vänta tills dess :)




I morgon skall jag åka till ponta negra. stannar i en v. Där har jah inget internet om jag inte sätter mig vid ett cafe, emn den 18 är jag tillbaka i huset. Massa nya bilder.

men tills dess skall jag bli lite brunare ( går det ) och surpla vidare på en





// Soliga kramar Malin I Brasilien.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0