Está aquí.

Idag har det lätt vart den varmaste dagen på hela resan, upp mot en 40 grader och nästan ingen vind nu i slutet.

Surfade i morse, helt toppen. Men jag började med att gå en lång promenad i snabb takt längs vattenbrynet, gick nog iaf en 40 min, sen vände jag och joggade tillbaka. Trodde jag skulle ge upp men peppade mig själv till max och gav järnet, en sån underbar känsla.

Senare under dagen somnade jag på stranden -.-' och till råga på värmen var jag svimfärdig när jag vaknade.
Huvudet kändes som en ballong. Nu inser jag vad mamma tjatat och tjatat om förr om åren. " Du måste dricka när det är varmt "

Brännan e toppen fin nu, har tom blett brunare de sista dagarna.
Undra om ni känner igen mig sen när jag kommer hem.

Nu e kl typ 4 och jag skall hoppa i poolen ett tag med de andra svenskarna, (myyys) sen blire ner på stranden och volleyboll <3

msn krånglar men jag skall försöka komma in sen runt 8 Brasiliansk tid ( 00.00 svensk) Hoppas någon är inne då, alltid kul att prata med er :)

Har så mycket att berätta om resan och så vill jag lägga upp alla bilder men det går inte så ni får hålla er till tåls.

Nu måste jag rusa, poolen och poolbaren väntar :D

Måste bara tala om att jag chatta med min AndyLooO igår, han e i Chile rätt nära mig hahah.
Världen e bra liten ändå. att vi e här nere samtidigt.

Ne nog tjöt hej svejs !



Até LOGO AMIGOS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0