GOD JUL !

God JuL


Egentligen är det julafton just nu. Dock inte här nere förns om 3 timmar, men vad gör det  ?

Jag hade hoppats att denna julen skulle bli bättre än på länge, att hela fam skulle åkt hit och firat jul. Nu blev det inte så och jag hoppas att år 2009 blir ett lungt år.

God jul på dig mamma, hoppas att du har det bra där du är.  Glöm ALDRIG att jag älskar dig, du vet att jag aldrig glömmer det. Hälsar på dig när jag kommer hem, och tänder ett ljus för dig.




Jag och en kompis skall ha nyårsfest ihop. Om det blir hos honom eller mig vet vi inte än.
Hoppas att det kommer mycket folk.

Vänner, ni kommer väl ? ? ? ????

Jag har insett en sak i kväll, misstag kommer med för många margeritas.
FANKEN, inte en drink till.

När är nästa fest ?


I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas is
You... <3




FELIZ NAVIDAD , ELLER SOM DET HETER I BRASILIEN FELIZ NATAL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0