Måndag.

Hopp, kl är 07.47 och jag skall strax gå till bussen. Inget vidare väder. När håret för en gång skull ser bra ut är det fuktigt ute.

Har lite ont i magen, tror det är resfeber , kan man få det ?
Det är iaf 3 dagar kvar tills jag åker till Brasilien.



Har på mig min nya Body idag, riktigt fint.
Jag har ju inlett operation gå ner i vikt 10 kg innan skolan börjar igen, jag kan säga att jag gått från x8,9-x5,3
är riktigt stolt.  I 9an höll jag på med det också fast då åt ja inget, det funkar inte, så låt mig presentera
- Salladsdieten, funkar hur bra som helst. Drick massor med vatten och ät sallad, variera allt från kyckling till räkor.
Då och då kan du unna dig en godisbit, mitt mål är godis för 5 kr/ vecka. har inte lyckats än men det viktiga är att man inte vräker i sig vad som helst.

Så innan ni testar detta skall jag se om det gett resultat, på 1 vecka har jag gått ner 3,6 kg målet är 10. När jag är klar med det skall det ner några ytterligare.

Så efter jul är det en slimmad malin ni träffar.

Fördelen med att slippa julen är ju att man inte behöver äta all julmat.
fast det e gott.



Men nu skall ja traska iväg till bussen i mörkret.

~DANIEL ROOS~ ♥

- tror jag, eller jag vet inte.
- hahah.
- danne det e för att jag är kort.

// Kramar till alla bloggare i juletid.

God JuL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0