Nagelvård ?



Vid sidan av mitt p-100 har jag startat ett eget projekt.
Det handlar om nagelvård, har läst in mig på ämnet och är nu helt säker på hur man gör en bra manikyr, vilket medel för vilken nageltyp osv.

Nagellack och sådant är en hobby jag har, så om någon är intresserad gör jag allt från maikyr till pedikyr.
Taktil massage på händer medföljer.

Allt från lösnaglar, till bara färg till dekorationer och smycken fixar jag.
Inga dyra kostnader, detta är mest ett test för att se om det är eftertraktat. 

Vi kommer gemensamt fram till ett rimligt pris.
priserna nedan gäller per hand :

* Festmålning  30:-
* vardagslyx 20 :-
* vardag 10:-
* lösnaglar omålade 20 :-
* lösnaglar målade 40 :-
* piercing 10:- st
* smycken i plast 2:- st
* strasspärlor 3 :- st
* andra utsmyckningar 1 :- st

Om du vill ha förbehandling för 20 :- ingår :

* finger/handbad
* nagelbands remover
* olja för nageln
* näring
* filning 
* Handlotion
 
Väljer du en efterbehandling för 10 :- ingår :

* handcremé
* taktil massage

Om du skulle vara intresserad av pedikyr  går det enkelt att ordna.
I en förbehandling för 30 :- ( per fot ) ingår :

* Fotbad med hälsosamma och miljövänliga produkter
* Fotfilning

avslutar med en fotmask och sedan en fotlotion.

Sedan kan du välja på :

* pedikyr 20 :- foten
* Vanlig färg 10 :- foten

Som efterbehandling blir det taktil massage.



Så som sagt om någon är intresserad hör gärna av er på mailen : [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0