Packat och klart.

      BRASILIEN 2008. <33<3<3<3<3<3

Då sitter man på uteplatsen, lyssnar på syrsorna och har packat klart allt.
Känns ingen vidare direkt. Tre veckor har gått fort.

Nere vid poolen har restaurang killarna dukat upp till långbord. SAAKNAR JULMAT !
Folket börjar dra sig dit nu, hmm kanske borde gå å kolla iaf :D
Är det inte kul kanman altid njuta av utsikten ;)

Skall gå upp kl 4 i moronbitti, flyget går 10.10 från Natal aeroporto.
Så runt 02.00 på fredag landar jag på Arlanda.
Sen skall jag sitta där till 07.00 å vänta på det första och enda flyget till Landvetter.

Mobilen fulltankad med musik, älskar funktionen ( offline ) mobilen kan va på under hela resan men bara som mp3 och spelmodul :)

Bra NOKIA.



kl är kvart i 7 och det är mörkt. Men varmt. Har vart en toppen dag idag.
Inte alla som solat och badat på Julafton.

Så jag känner verkligen inte för att åka hem, så fort jag kan åker jag tillbaka hit igen.
Studentresan 2009 skall lätt gå hit.

Malls och malla är redan på FLER ???







Så nu tänker jag inte ta farväl utav Brasilien, utan på återseende.

Mitt hjärta finns här.




Até LOGO BRAZIL <3

det var allt för denna gång, over and out.
// Malin i brasilien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0