Tisdag kväll.

Sitter här  med resfeber. Nu är det nära.
Alla skolböcker har jag fått med...(vad tusan)

Anki var just här, mys pys åt lite mat och jag fick taktil massage ! snacka om skönt.







JAAAAAAG har gjort det ! 

Nu kan sveriges befolkning ta del av den underbara nyheten att MALIN ALINE LINDA vågat lämna den jävla lilla lappen te han på pressbyrån, satt en timme och väntade på det ju.

Nu är det över iaf :P

Fan vad bra det känns.




Jag är glad idag, allt har gått min väg förutom på Geografin men wtf jag får la redovisa i januari.

Nu skall jag gå ut med hunden och sen sova.

Skriver i morgon.

// Malin ---- the happy little girl-------







SNART e jag hemma, FRANCIVA mi carino snart ses vi igen <3  vänskap dör aldrig ...






Rasmus ...................



......................................................


Inget är längre det samma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0