allt jag glömt

JAG måste bara berätta om några saker som ja glömt skriva om.

Igår när jag joggade snubblade jag över en brännmanet, just precis snubblade. Hur fan snubblar man över en stor rosagenomskinlig sak med 1 m långa trådar ???

Det kan jag inte svara på, men den låg ivägen iaf. JÄVLA MANET !

Sen mobbar mina brasilianska vänner mig för att jag e blond ( va ? ) ....Det började med att en utav dom sa att det e bra å ha stark solskyddsfaktor när man surfar här. Jaha sa jag men jag har 30, fast om jag tar 25 med så blir det 55 å dom typ knäckte sig. Varför säger jag alltid sånna saker för, hmmm hoppas att min nästa kille bara tycker det e charmigt, för ibland blir det bara fel.


Sen kom det en kille till viken där vi surfa med bara et kitesegel, jag tänkte vart fan har han brädan, så sa garo att han skulle glida på vågorna ändå, jaha vad smart eler så har han en uppblåsbar i ryggsäcken, jaha så har jag gjort det igen.



Nu vill jag gratta Philip Sidlo på sin 18 års dag :)
<3


Jag har glömt att nämna vem jag satt jämte på flyget till sthlm !

MAGNUS HEDMAN FFS !

Jag fatta inte att det var han först, sen satt förbundskaptenen i sätet jämte mig på andra sidan gången :)



Hittade en lapp som jag skrev första gången vi flög till brasilien, låg under min säng faktiskt.

" Jag är lika lycklig som en tornardo på en campingplats " 

vad menade jag med det ?



Skall ner till poolbaren nu bloggar klart sen :)
Over and out




 

Caipifruta.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0