50 saker.

Bottom of Form 1

50 saker ni kanske inte visste om mej.

1. jag hatar mitt utseende!
2. jag önskar mig killen på pressbyrån
3. jag älskar mina vänner otroligt mycket! <3
4. jag är kär, men har inte talat om det för någon (förlåt malin)
5. vaknar alltid innan väckarklockan ringt
6. när jag va liten ville jag se ut som barbie mel B dockan
7. jag ångrar jävligt mycket jag gjort i mitt liv.
8. jag ska bli pluggis & få bra betyg(a)
9. jag hjärtar skräckfilmer.
10. har vait kär i min lärare (är)
11. Ob är världens bästa uppfinning, spegeln med å necessären <3
12. jag brukar inte äta nyttiga saker
13. jag har svårt för att ta emot komplimanger.
14. jag har inget självförtroende
15. jag tror på spöken , ibland
16. jag hatar 6 personer mer än nått annat
17. jag skall till brasilien i en månad i december
18. jag är fachinerad av makeupartisters jobb.
19. jag saknar mormor och mamma R.I.P
20. jag älskar godis
21. Älskar bruna ögon <3<3<3<3<3
22. minnen kmr upp i huvudet ofta :(
23. jag äter typ ingeting när jag är ensam
24. jag älskar hunden
25. jag följer trender men sätter min egna stil på de för det känns bäst
26. jag är bloggnörd <3
27. jag tycker åska är läskigt !
28. jag vill ha en modell kropp
29. tror på liv efter döden
30. kan vara blyg,
31. jag gråter minst en gång i veckan (inombords)
32. jag vill ha längre hår
33. jag hatar när folk härmar mig
34. malin är min bästa vän och jag älskar henne grymt mycke
35. jag saknar mina kusiner <3
36. min hund sover i mitt rum just nu
37. jag har fått ett nytt visa kort
38. jag saknar kärleken
39. jag älskar choklad (vit)
40. kärlek är viktig för mig
41. vill kunna lita på folk
42. jag har hatat mina ögon, men börjar trivas med dom nu
43. jag var på donken idag med madde(hh)
44. jag ska bli framgångsrik när jag blir stor
45. jag hatar kaffe
46. längtar efter sol & värme
47. har vaknat av att jag gråtit
48. åkt till skolan på en lov dag
49. drömt något som hänt dagen efter
50. har haft bara ett långt förhållande (7 månader)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0