Höstens måste ha.

  1. Alla som känner mig vet att smycken är min grej.
    Något som jag älskar är örhängen där av dagens första måste.  Ett par Chanel.
  2. Chanel örhängen.

    Dagens Andra måste är helt klar ett par frächa linser som piggar upp höstmörkret. När jag kommer hem från brasilien är det blåa som gäller, kommer passa så fint in i min bruna hy. Även om det inte ser äkta ut blir det lite mer mystik över mina ögon.

    Linser.


3.   Har redan denna parfymen men jag måste helt klart ha den nya doften med. Armani Diamonds är den bästa doften på länge. Ett måste på parfym hyllan.


Diamonds.


4.    Ett annat måste i höstvädret är ett paraply, det funkar dock inte så bra i blåsten men det behövs nu när det regnar som tusan. För att lätta upp det tråkiga vädret lite är ett fint mönstrat paraply något att satsa på.


Så fint.



5.  Ett annat måste för att pigga upp höstmörkret är nagellack. Självklart i den färg man själv vill ha. Manikyr är något av min favorit, extra snyggt är det om man har långa och välvårdade naglar. Har man inte det kan man ta till lösnaglar.
Så välj och vraka bland alla de tusen färger och nyanser som finns att välja på eller ta helt enkelt ett genomskinligt.
Glöm inte att ge naglarna en kur då och då,
det bästa kittet för naglarna kommer från Depend och innehåller allt du behöver för dina naglar.




6.   Nu när vädret är så varierande är det skönt med ordentliga skor/stövlar. De skall vara vattentäta och samtidigt varma.
Jag föreslår ett par HUNTER stövlar, riktigt bra i detta vädret, ser inte så klumpiga ut och man får lätt ner ett par benvärmare om man nu vill ha det. 

Hunter. 1000:- finns i flera färger.




7.   Att frysa om händerna tillhör hösten, nu är det slut på det. På med ett par snygga handskar. Bilhandskar är både snygga och lätta.
Lovikka för den som giller det eller riktigt eleganta handskar. Själv har jag ett par svarta och buna handskar, man kan snygga till dom lite genom att sätta en ring utanpå.

riktigt snygga.


8.    Under jackan i höst kan det vara skönt med en ordentlig kofta. I höst är det dessutom inne med stickade koftor, så välj och vraka även här. Gina Tricot har bra koftor till bra priser och självklart i olika modeller.  Själv har jag många koftor, köpte rätt nyligen en riktigt go kofta som inte skall användas innan det blir snö. Mina andra koftor används flitigt, både mysigt och skönt.





9.   Något som tillhör mörkret är ett bio besök. Just nu finns det så mycket att kolla på men att samla ihop kompisgänget, eller bara gå med pojkvänen är ett måste.





10. Krogen, underbara krogen.  Även här gäller det att dra ihop gänget. Goda drinkar och bra musik finns det ett bättre sätt att spendera sin kväll på.  För den som är singel finns det mycket gott att titta på. Har du pojkvän håll i honom hårt för nu kommer stans alla nyblivna artonåringar in, oskyldiga blickar och närgångna danser är inget att ta miste på. Njut av en trevlig kväll.



Shutter stock




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0