FREDAG

Sitter hemma och väntar på bättre tider.
Har sovmorgon så jag skall inte åka förns 10.

hade ingen aning om vad jag skulle ta på mig idag men så kom en blixt från en klar himmel och det blev en klänning som tillhört mamma. Jätte fin är den på.  Skall be madde ta kort på mig med den på sen.


Idag kl 11.50 skall jag prova ut studentmössa !
Skall bli så jäkla roligt. Man känner att det börjar närma sig.




   Att le är ingen konst, men att göra det vackert är svårare.




Shoppade lite nytt i veckan med.

Bl.a. Ett vitt nagellack så jag kan göra min manikyr , Ett blått nagellack till begravningen men jag var tvungen att testa det så jag målade tånaglarna med det och jisses vad snyggt det var. Kommer passa fin fint när man blir lite brun sen :)
En foundation, som äntligen passar mig.
Jag köpte tre par örhängen. Ur och penn faktiskt 25 :-/st , men alla i butiken kostade 25:- så jag plockade på mig några, har läst att det är inne med lite hängade örhängen i höst. 
I onsdags köpte jag faktiskt en klocka med.

Dom ena.

De andra. Dom små köpte jag med, det var 6 st i ett pack.

Klockan. 

Foundation. Blått, vitt nagellack.


Mamma jag saknar dig, har varit vid din "grav" och tittat. Även om du inte ligger där än så känns det skönt att jag kommer kunna gå till dig och prata ibland.  Saknar dig så fruktansvärt mycket. Vad skall jag nu ta mig till.

Du var den enda som kunde förstå sig på mig.
Jag saknar varenda minut med dig. Du skall veta att jag tänker på dig mer än man kan tro.

Jag försöker uppfylla dina önskningar, jag skall kämpa på i skolan och allt annat du vill att jag skall göra.
Snart ses vi igen mamma. DU och jag.

Tack för denna tiden. Tack för alla ljusa minnen. Tack för allt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0