Lördag.

Var med malin och danne ♥ i GBG idag, myspyyys, men fan med folk det var. man såg knapp fötterna framför sig.

Vi fikade och så.

Jag vet inte om jag var på danne för mycket, men kännslorna från tidigare i sommras började hålla på igen.
Det måste vara nåt fel på mig, men ååååh jag blir bara så glad när jag är med dig Daniel. Även om vi inte ses så ofta har du en särskilld plats i mitt hjärta.


Om du skulle råka läsa min blogg och se detta, Daniel, skall du vet att allt jag sa till dig var sant, jag gillar verkligen dig.

Hoppas verkligen att du gillar mig med om inte så, så iaf som vän.

Även om jag är kort. ♥




Jag hade tydligen smsat danne på festen, mindes inget av det, men han visade det för mig. Lite gulligt var det nog, för han hade sparat det.



Jag letade desperat efter en body i gbg men hittade ingen så på kungsmässan hängde den rakt framför 9an på mig. den satt som gjord för mig, tror jag skall köpa en till, en vit.




Hmmm, jag har köpt massa nytt nu ju. Har fått rejält med klirr i kassan, till råga på allt slutade mit kort att fungera så jag springer till banken stup i kvarten, men det spelar ingen roll, jag är riiiiik !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0