Måndag 17/11

Idag går det inte bara.  Saknar mamma något så fruktansvärt.
Det är tre dagar kvar till begravningen. Tänker på det hela tiden.
Det känmns som att det är först nu som det slagit mig att hon faktiskt inte finns mer.

En fd kompis hade komenterat på bilddagboken ( MissAline ).
Det kändes ingen vidare. Att hon hörde av sig. Jag vet att jag betedde mig dåligt mot henne men vi belutade att inte va vänner men inte heller ovänner. Så det kändes helt galet när hon hörde av sig.
Men tack ändå Alex.


R.I.P mamma <3

  † R.I.P

MAMMA.


PRESSBYRÅN <3  såg honom idag. Jävla kö från onsala, annars hade jag hunnit köpa nåt av han. n  LOVE ^^
kan nån fixa hans nummer till mig ??




utevcklingssamtal idag med pappa och gerd. Så e pappa så enveten att han måste vara med på det.
Vi får se hur det går.
Jag vet att jag slarvat med skolan det sista, men jag har inte orkat nåt sen mamma dog.



Madde har jag hört lite från i helgen, men har inte pratat med henne. Skall ringa så fort jag kan. E så nyfiken på hur operationen gick.
Hoppas verkligen att allt gått som det skulle.


PURPLE ♥ BROWN.


 Jag räknar ner, 3 v och 2 dagar. 



För övrigt är det mycket som skall hinnas med nu :


♣ 18/11 Träffa Anki

♣ 19/11 mammas begravning

♣ 26/11 Inl av sv uppsats.

♣ 27/11 200-dagars ♥

♣ 28/11-29/11 Köpa julklappar med malin, Bio ?? Danne ?

♣ 29/11 träffa Emil ??

♣ 2/12 lämna in fördjupningsarbete i religionen.

♣ Mot nya destionationer :D

♣ 4pappa och danne fyller år.

♣ 24 JULAFTON.

♣ 26/12 Kommer hem Igen .


Shutter stock

Nu festar vi nästa helg, alla som vill hänga på gör det.
Onsala ligan tar över Göteborg :)

Iaf jag och malin, en liten del av ligan. Liga och liga, de bästa helt enkelt.

Mikael skall du med  ?? !




RING MIG.



Kommentarer
Postat av: Emil

Klart du ska träffa mig =D <3

2008-11-17 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0