Måndag igen.

Inte min dag idag.
Har sovit gott i natt men innan jag somnade var det nån som ringde till min mobil. Jag har ju ny mobil och har inte riktigt kommit på att man måste byta profil inter bara sätta den på ljudlös. Så väckt blev jag.

Hade snyggat till mig rejält idag, trodde att pressbyråkillen skulle jobba men nehe då inte han inte, hoppas att han jobbar sen när jag kommer hem.  Skall lämna lappen ♥

Igår var det en månad sen mamma dog, det känns fortf....lika overkligt. För varje dag som går blir det jobbigare och jobbigare.

Resan till Brasilien är klar nu, jag åker den 3/4 och kommer hem den 25/12.
Så pappa och jag har köpt en minigran till huset i Brasilien, lite jul får vi nog allt ha.



Just nu sitter jag på Norrgatan å fryser, herre jävvlar vad kallt det e här uppe.
man kunde l ika gärna vart ute typ.
Tur att jag tog med mig min nya kofta (Bomerang)



Åter igen har jag fyndat både kläder, skor och smink. En å annan parfym har slinkt med.
Nu tll helgen skall jag, Malin och Daniel åka till Göteborg och köpa julklappar m.m. 

Skall lista julens måste lite senare idag.



Dagens saknad :
Madde

Dagens längtan :
efter dig

Dagens måste :
lämna lappen till killen.

Dagens låt :
Go on girl - neyo

Dagens andra låt :
Easier to run - Linkin Park

Dagens vänligaste :
Hanna Sundquist.

Dagens jobbigaste :
Tågen är försenade både upp å ner.

Dagens värsta :
Kylan

Dagens Romantiska :
Mikke fråga om jag ville ha te, när han såg att jag va lite depp

Dagens negativa :
Kylan på Norrgatan.

Dagens tankar :
På mamma.

Dagens  tårar :
Få men kännslosamma.


Dagens  Bok :
Au pair - melissa de la cruz .

Dagens outfit :
* Höga sövlar, svarta
* Lång tröjklänning med knappar längst upp, båt urringning,  Svart
* Hudfärgade strumpebyxor
* Knästrumpor, svarta
* Kofta, höftlång, benvit
* Hängande örhängen, svarta
* Armband med rosetter och färlor, svart
* Ringar i silver med pärlor på.
* Fransk , manikyr.
* Klocka, burn guld
* Goth hårspänne, modell romantisk, svart
* Tjock jacka, svart
* Brun palestina sjal
* Weekend bag, turkos
* Lovikka vantar.


Dagens smink :

* Foundation
* Brun rouge
* brun/silvrig ögonskugga
* Gel eyeliner (svart) målas på med pensel på ögonlocket
*  Mascara volume + length.


Dagens Parfym :

* Armani  Diamonds

Diamonds.




Madde är i skolan idag, hon kommer strax :D  jag jublar

Kommentarer
Postat av: Emil

stör mig på att du inte svarade på sms:en...

2008-11-25 @ 17:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0