Måndag.

Sitter i datasalen med madde, kul har vi. Hon e så hes att hon knapt kan skratta vilket gör det hela ännu roligare. Imorgon kommer hon inte till skolan alls då hon skall läggas in på halmstadsjukhus.

Sen dröjer det länge innan vi ses igen ju.









Är lite ledsen över en sak.
När jag försöker tala om för någon vad jag känner och tycker blir det alltid fel. Personen jag försöker säga det till tar illa upp och så blir det bara värre.

Men hur skall man kunna tala om för någon att man tycker att något är fel, att man blivit behandlad fel utan att det gör ont i den andre.

När man saknar att prata meed någon, när det känns som att den inte lyssnar fast det är den närmsta man har, så gör det ont att säga vad man tycker.

Ibland finns vissa närmare än man tror fast de inte alltid visar det, så är det för min del.
Saknar min bästis. hade behövt henner mer än någonsin just nu men kan inte beskylla henne för att hon inte hört av sig, hon kan ju inte veta när jag är redo att prata eller när jag har tid, och ork.

Så Malin Stark hjag ber tusen gånger om ursäkt.
Kan du förlåta mig ?

Jag vet varför du är min bästa vän, vi har kunnat bråka förr och blivit vänner igen, det kan man om man är bästa vänner.

Jag tar tillbaka allt så pratar vi om det så som vi brukar, vi reder ut det som "VUXNA MÄNNISKOR".

Jag ger mig Malin.
Jag ger mig.

♥................♥...................♥...................♥.....................♥....................♥






BVFA MallS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0