ONSDAG !

Så sjukt trött idag va, satte alarmet på 5 men det ringde inte så vid 6 vaknade jag stressad som faaaaaaan.

Träffade philip på bussen (KUL).

Åkte till skolan glad som en aa jag vet inte vad.
Pratade med mikael lite grann, sen satt vi å kollade på film i spanskan.

Så kommer det roliga, vi har haft håltimma mellan 9.15-13.00
Sitter vid datorn och försöker göra klart allt som skall göras, men jag vill bara sova ut just nu, bara åka hem å vila lite.

Det enda som skulle kunna roa mig lite är att blogga om årets fester, Julfester och den underbara nyårsfesten. Men vad är dom festerna när Min bal väntar runt hörnet, Därför kommer dagens lista att handla om Balklänningar, och klänningar.  



* En riktigt fin, skulle jag passa i den ?? 

Vill ha ?


* Helt klart ett alterativ.

`?


* Heeeelt underbar ? 

??


* Vet inte vad jag tycker om denna ? 

   ??

* Eller ?
Jag vet inte om det är min färg alls.

Röd ?

* Rosa ?

ROSA ?

* Snygg ?

??
  

* En brudklänningsmodell som gjorts om till balklänning.

Finns På ebay !



* Den bruna hade passat på mig. 

 
den bruna e Snyggast



* inget fel alls ? lite kort kanske


fiiin


Släng en komentar ... vilken blir bäst.


Kommentarer
Postat av: Purple

Alla var fina tycker jag, men jag skulle väl säga helt klart den blåa, sjunde klänningen uppifrån. Den var helt underbar ;)

Puss Brown <3

2008-11-28 @ 16:27:17
URL: http://madelenebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0