Onsdag 12/11

Idag är jag hemma från skolan, ingen svenska och ingen turism.
Ganska skönt att vara hemma.

Läste just maddes blogg : www.madelenebengtsson.blogg.se
Och hon skall tydligen opereras idag kl 13.00
 Kommer hålla tummarna för henne.

Skall spendera största delen av dagen med att plugga.
Senare skall jag och Anki , min moster, till FREEPORT, för att handla lite kläder till begravningen.
Får se vad jag hittar.
kanske kan hitta något trendigt.

Men nu skall jag börja plugga, uppdaterar senare.


Längtar. 3v..... 
Längtar hem, FRANCIVA <3






Blev så deprimerad av att sitta och glo på regnet.  Åkte och handlade glass, maränger och bananer så jag gjorde en bananasplit.
Så himmla god den blev. Är riktigt nöjd.


banana split  // Google.se

Så i fotöljen sitter jag med denna dessert och tittar på vänner.  Missade precis desperate housewives.

Sen skall jag göra mig helt klar så jag kan åka in till stan och möta Anki.
Någon mer än jag som skall ta 731 in ?? eller 734 ?
Ring mig iså fall, kan va kul å tjöta lite.





Malin Stark, jag e så glad att det på något sätt har löst sig. Vi ses i morgon ju ...min ängel. en fika eller vad säger du ´??









Önska mig lycka till. Idag skall jag bannemej våga säga något till han på pressbyrån.
Följ mina framsteg å bloggen.

Han är för söt för att bara ge upp. 
Malin is on her way.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0