Onsdag morgon.

Sovit gott hela natten. Tror att jag drömde om en viss person -.- *

Har hemarbete idag i svenskan så jag börjar inte förns kl 13.15
Madde och jag skall dock in tidigare för att jobba med P-100.


Dagens klädsel.

Svarta leggins
Svarta knästrumpor
Svart klänning (rut mfl)
Rosa kofta
Svart/ silvrigt skärp i midjan.
Svarta nya örhängen


Dangens problem

jag vet inte vad jag skall göra, Jag vill så gärna prata med han på pressbyrån.
Men jag vågar inte, även om jag vaknat med fullt självförtroende och en komplett look så går det inte.

Fan.

hjälp ??


Dagens önskan :

Att mamma kunde komma tillbaka.


Dagens andra önskan :

Att en annan viss person kunde ta å höra av sig någon gång.


Dagens måste :

komma hem i tid för prästen kommer hit.


Dagens motto :

Med lite smink kan man fixa allt.
Med ett leende kan man komma långt.
Med lite kärlek vinner man nya vänner.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0