SÖNDAG. första Advent.

Idag har jag varit hemma och sovit, typ hela dagen. Känner mig så schleten idag.

Har inte kunnat tänka på annat än danne. (förlåt)


Drömde om honom i natt, lyssnar på musik från i somras som fick mig att tänka på honom redan då.


Sitter iaf här i mysisbyxor, helt nya faktiskt hade inte ens klippt bort lappen än.

Och en stooor tröja, hood.


Har satt upp ljusstakar och sånt idag, det blir så mysigt på något sätt, även om jag bävar efter denna julen så känns det bra.


Var uppe vid mammas grav idag med, satte ihop lite granris och lite sånt. Hoppas mamma blev nöjd med det.


Köpte ju ett nytt nagellack i torsdags men jag har inte testa det förns nu, helt underbart var det, och det sitter jätte bra, det fina är att ju fler lager du lägger på desto unikare färg får du.


Märket är : MAVALA nr 29 Glasgow. 39:- det var det värt.


 

 Snyggt ?  vänta bara på mina nagelpiercingar :D





Imorgon börjar jag halv 10 så jag skall springa om statoil och hämta mitt paket från www.happyhair.se har beställt nagel dekorationer.
 
Får se hur det ser ut, sen på eftermiddagen skall jag hämta mitt andra pkt på Lollipop. I det ligger ett kontantkort från Halebop, så nu byter jag nummer med. Jag smsar det till alla som skall ha det.


Tänkte ha en liten julmys kväll, med pepparkakor och glögg innan jag åker, Danne, Malin kommer ni ?? Så kan ni få era julklappar.


 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0