Tack malin för buketten.

Allt har vart bra idag, förutom ösregnet.

Dagen i skolan har va bra, satt mest framför datorn på geografin.
Slutade vid 12 och åkte hem.

Pratade med min purple om hur hon mådde och så....kul att prata med henne.

Åkte bussen in till stationen, träffade min bästa vän på bussen <3, vi gick in till pressbyrån bara fö att kolla på killen.
Sen kom Anki in, vi satt och tittade lite på thepressguy och på torsdag tar anki tag i detta.

Shoppade lite nytt idag med ( tack pappa)
allt e till begavningen men går att ha senare med.

Skall ta kort på det sen och lägga ut här.


 Nu har jag fixat med en kistdekoration till mammas begravning som är i morgon kl 13.00.

Ang det så kom malin med en jättefin bukett som jag skall ställa vid kistan i morgon.

Det känns så jävla overkligt, förlåt om jag svär mamma.

R.I.P mamma <3


† R.I.P mamma ♥



 Ps fick ny mobil igår .

Kommentarer
Postat av: madelenebengtsson

<3 Tänk på det jag skrev på sjukhuset (:

Pusspuss brown. Finns här för dig<3

2008-11-20 @ 09:19:03
URL: http://madelenebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0