FREdag.

Skall hälsa på mammi idag. Så jag kommer inte till skolan.

Sen bär det av till uddevalla. e där 14.14 tar tåget hem 14.22 :D
skall bara hämta lite saker till mejsam å danne :D Mina bejbs.

Men nu sitter jag och äter frukost. skall ta bussen om en ån halv timme.
jag fattar inget, när jag tog på mig hände nåt.

- jag fick på mig en kijol, kommer inte på ved det heter men en sån man sätter i midjan å en vit "blus".
Ser ut som värsta sekriteraren.

jaja skall träffa perra ponken i udde iaf, en kram å sen på tåget igen :D

Berättar mer sen.




Kommer du ihåg din allra första kärlek? ibland när du lyssnar på vissa låtar,
så påminner dom dig just om den personen?,spelar ingen roll vem du har just nu,
 du bilr ändå påmind om honom och era stunder tsm. och sen när det väl tog slut,
trodde du aldrig skulle bli kär igen visst har jag rätt? och varje gång du går förbi
 hans hus så kommer du ihåg bilden i huvudet, den bilden av dig och honom de perfekta paret. och varje gång du hör eran låt,känner du allt om och om igen.. du vill bara vrida tillbaka tiden för att känna hans hand mot dig, en sista gång. och det gör ont varje gång du ser honom gå med en ny? år efter år suddas minnen ut, men hans bild kommer du alltid ha kvar. hur kan man glömma dom där djupa ögonen? hur kan man glömma det ansiktet som man har varit så nära? du saknar inte honom som person, du saknar det ni hade. du saknar att du var så bekväm i han sällskap, att du aldrig behövde skämmas eller spela någon du inte är. jag tror alla kommer ihåg
sin första kärlek det är inte den du älskade först, utan den du älskade mest...











Längtar tills i morgon, skall festa sönder med malin på Göteborgs alla krogar :)
Någon som vill följa med ring mig bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0