Köpt ny Bh och ett rosa band. ROSA HÖST.

Det känns som att min höst går i färgen rosa.
Jag har haft mycket rosa på mig det sista.
Köpte en ny bh för ett tag sedan, eller två stycken var det. den ena är korallrosa den andra är karamellrosa.

Jag köpte ett rosa band. Inte för att det är rosa utan för att stötta cancerforskningen.
Rosa passar mig helt enkelt, är så trött på det svarta nu.

När jag färgat håret på lovet skall jag byta stil. men fortfarande vara lika Chick.



Malin Almquist = stil, vänta bara tills ni får se mitt nya jag.

För ett tag sedan klippte jag lugg.
Det var jag nöjd med ett tag, men nu har den blivit så lång så det går inte att ha den nere.
Så ny hårfärg och ny stil. here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0