MAMMA!

Fick just ett samtal från pappa, mamma har blivit sämre.
Hon låg bara och sov i söndags, vi fick ingen kontakt med henne då.

I måndags var pappa nere hos henne, då var hon tydligen vaken och på G, men hon
har fått en infektion.
Läkarna hittade rätt antibiotika så mamma piggnade till.
Om hon fortsatte att bli bra skulle hon få komma hem.

Som sagt pappa ringde nyss och berättade att han skulle ner till mama, och frågade om jag skulle med.
Jag sa att det anske inte är bra när jag är sjuk, men pappa ville det ändå.

Så frågade jag var det var och mamma är sämre nu igen.
Nu är det riktigt illa med henne.

Jag hoppas och ber till alla krafter att hon skall bli såpas så hon kan få komma hem en sista gång.
Men det ljuset är långt borta jsut nu.

Jag skall vara nere på sjukhuset ett tag idag, mobilen får jag inte ha på där inne men jag sms´ar de närmsta sedan.
Eran styrka är med mig.

MAMMA NU FAN SKALL VI KLARA DETTA. INGET STOPPAR OSS.
JAG ÄLSKAR DIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0