Måndag

Är förkyld nu , inget kul. Hostar å har ont i halsen.
Näsan rinner.

Antar att emma smittat mig då jag har lock för öronen, ont i halsen och rinnade ögon.

Hade just prov i marknadsföring, det gick la inge vidare... satsar på IG.


Mamma är sämre, läkarna säger att det är en Spiral på väg neråt.'
Idag är sämre än igår men bättre än i morgon.
Jag fattar inget, det har gått för fort.
Mamma har alltidvart en del av mitt liv och skall förbli det .

Jag älskar dig mamma även om du kanske inte hör att jag säger det till dig.
Jag menar varje ord jag säger till dig.
Vi 2 för alltid. 




ELISABETH ( MAMMA) ALMQUIST Jag älskar dig mer än livet.
VI MOT VÄRLDEN.    



INGEN KAN TA DIG TILLBAKA, INGEN KAN ERSÄTTA DIG <3










560130- Elisabeth Almquist
För alltid.
En gång ängel alltid ängel.



Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0