Onsdag

Hade en bra dag till att börja med, guidetur genom göteborg med klassen och studiebesök på landvetter airport samt  Gothia Towers.

Men sen kom vändningen, jag hoppade av i Landvetter för att ta bussen te nils E.C
Pappa berättade i bilen hem från centralen att han skulle ner till mamma för hon blett sämre nu än nånsin.
Hon har alltså blett sämre sen i söndags när vi hälsade på henne.

Hon har nu legat inne en vecka och lite mer.
Jag mår så dåligt nu.

Satt och grät på bussen hem, pappa släppte mig i oskarsberg så jag kunde gå ut med hunden.
sen åkte han direkt ner till mamma.


Mamma kommer inte att bli frisk. Dom vet inte hur länge till mamma orkar.
Det är ju så att hennes kropp inte kommer tåla en behandling just nu och det är det hon behöver.
Men sjukdomen är så svår så hon kommer inte fixa detta.

Jag klara inte att skriva mer om detta just nu.

Jag älskar mamma och saknar henne.
Det hon var och är trotts detta.

Ingen kan någonsin ta tillbaka tuden, jag är så glad för det mamma gett mig, för det hon gjirt för mig och fortfarande gör.

Ne jag orkar inte skriva mer, tårarna bara rinner. Går en sväng till med kenzie så kan jag möta pappa sen när han kommer hem.




Ringt runt till mostrarna, det är inte lätt.
Pappa (min älskade pappa) började gråta.
Det känns som att jag inte räcker til att trösta honom men jag försöker.
Jag kan inte förstå hur han har det.




Mamma du måste bli frisk nu, jag älskar dig.
snälla!

du förtjänar inte detta, det är det sista du gör.
JaG kommer aldrig låta dig gå. Aldrig.

- det värsta är att jag har dina ord i huvudet : gå vidare vad som än händer, eller jag vill inte dö jag har så mycket kvar att ge.

ja skall g¨å vidare med dig mamma. Du skall inte dö.

Du skall veta hur svårt det är att se dig så drogad. Jag vill ha dig hemma. <3

Skall hälsa på dig i morgon. hoppas du mär bättre då.
Älskar dig med hela mitt hjärta.



mamma och pappa i brasilien då mamma var frisk, jag tänker inte ladda upp något på henne nu. Jag vill minnas henne som hon var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0