Onsdag.

idag vad har hänt idag.... jooo. jag var uppe tidigt tog halv 7 bussen och var nere i skolan vid hmm tio i 8.
Hade spanska steg 5 och fick veta att vi inte får hänga med steg 4 på derars resa till spanien, visst steg 5 är bara en kurs men ändå !

Fick info om mallorca resan.
Alcudia blir det den 30/3 <3
Alcudia Graden är hotellet.

Någon från Halmstad som skall med ?

Henrik Axelsson som gick ut år 06 på skolan var och höll ett föredrag om hur det är att vara steward.
det var verkligen intressant, jag tog lite fakta och funderar på att söka som flygvärdinna efter studenten, men först blir det jobb på Landvetter eller X-2000 gbg sthlm :) ses vi i framtiden ?


På tåget på väg hem ringde pappa och sa att mamma blivit sämre. Hon har fått feber och annat.
Dom var tvugna att åka till sjukhuset igen, hon skall få antibiotika och stanna över natten.

För er som inte visste det har mamma magcancer, hon har haft det i ett år nu.
Det är tufft för hela familjen och det känns som att man inte räcker till.

Att mamma nu blivit sjuk kan innebära stora koncekvenser.
jag joppas bara att det går bra, för jag älskar verkligen min mamma.

Jag ångrar allt ont jag gjort henne. Även om jag inte menat det så har det gjort ont.

Att mamma blev sjuk förra året innebar stora förändringar för oss alla.
i och med cancern var inget längre som det skulle.

Nu ett år senare är hon fortfarande inte frisk, hon har fått behandlingar och cancern har stoppats men inte botats. Hon börjar på sin tredje omgång behandlingar nu.

Mamma fick en allergisk reaktion och var tvungen att byta behandling i det sista.
Nu håller jag mina tummar för henne, hon måste bli bra.

Elisabeth Almquist (mamma) jag älskar dig, du är den bästa vännen och mamman som finns.
Du måste bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0