Tisdag morgon.

Det blev inte det tidiga tåget idag, det blir till att vara hemma istället.
Är riktigt förkyld.

Äter godis och dricker Oboy.
Å väntar på att min beställning från Ellos skall dimpa ner i brevlådan.

En hel dag med mina favorit serier på tv :

* 06.00-09.00 vakna med the voice ( tittar alltid sen de tog bort den kanalen i sommras)
* 13.45-14.10 desperate housewives (underbar serie)
* 14.40-15.40  dubbel avsnitt av vänner ( yes)
* 16.10-17.05 One tree Hill  ( var helt enkelt länge sen jag såg, är den lika bra än?)
* 20.00-21.00  Uggly Betty ( så himla underbar, man känner igen sig i Betty )
* 21.00 House ♥



Något jag kanske skall se , eller a kommer växla mellan 5an och 4an hela dagen.

That´70s show x2





Lilla Misha fyller 18 på lördag så det blir fest på fredag,  undrar just om hon sa 60-70 tals tema.
Jag funderar över vad jag skall vara.

har bara kommit på 2 alternativ.
Det ena är madonna, det andra är jackie i  Thats ´70s show.

Kom med tips till mig:  [email protected]



Jag funderar över ganska mycket idag, jag skall köpa ny Mobil, men vet inte vilken, och jag behöver en ny mp3, men  jag har inte riktigt råd med båda, så en mobil med mp3 hade suttit fint.

Så nu kommer ännu en lista över mobiler jag tittat på :

* Sony Ericsson  W595BLUE.
* Samsung   U600PINKEVO.
* LG KF750
* Sony Ericsson X1SILVER  (xperia) ...vill verkligen ha den, bara det att det är telenor, vilket jag hatar.

Nån som vet om dessa är bra ?

MÅSTE HA :




MÅSTE HA.
Jag älskar alla brasilianska produkter, det är inte för intet som brasilianarna har så fin hy och så fint hår,
som Brasse måste jag bara ha dessa produkter.

Brazilian nut by The Body Shop är nåt jag längtar efter, en höst med mjuk hy och en doft av sommar.

Rekomenderas verkligen.
kanske inte passar den Skandinaviska hud typen men den passar verkligen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0