FREDAG <3

Jaha, då har man sovmorgon till 11, men jag börjar spanskan halv 1.

Inatt fick jag klart religionen, fast den skulle vara inlämnad igår, hoppas det går bra ändå. Jag kom ingen vart i onsdags och i går gick det jätte bra.


Var ju och hälsade på mamma igår. Det var kul att se att hon såg så pigg ut.
Läkarna har kopplat bort droppet, hon skall ju kanske få komma hem på torsdag nästa v. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket det glädjer mig. Det enda som skrämde mig var att hon fick så ont igår. Hon har ju haft morfindropp hela tiden för att inte känna nåt, så läkarna testar ju med tab... nu så vi får se hur det går.

Jag vill att mamma skall veta vart hon hör hemma, alltid hör hemma och vart hon alltid skall höra hemma.
Vi lever ju dag för dag nu, ingen vet något.

Älskar dig mamma, något så obeskrivligt mycket.
Om du så var tvungen att leva ditt liv med sjukdomen hade jag hjälpt dig. Jag hade gett allt för ett helt liv med dig.
Mitt har bara börjat och jag behöver dig med mig. Vem skall annars visa mig rätt och fel.
Jag lovar dig att när detta är över skall jag ta upp all din kamp. Jag skall ständigt ha dig i mina tankar. Ingan människa har någonsin betytt så mycket för mig som du gör.
Jag vill att du skall veta att läkarna skall få höra ett och annat.
Just nu klarar du inte det, det är därför jag inte säger något, men jag tänker desto mer.

Tillsammans skall vi klara allt mamma. Du betyder så mycket för mig.
Du och jag, glöm aldrig det.
Aldrig...........







MIN ÄLSKADE MAMMA <3 <3
Minns du ? ?
Det gör jag.




ELISABETH ALMQUIST.
MiN ÄLSKADE MAMMA.
MIN ÄNGEL.
MIN FÖREBILD.
MITT LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0