Torsdag.

Idag är det en sån där jobbig torsdag.


Religion som första lektion, och vi tycker den är pest och pina. Som tur är har vi grupparbete om budhismen och hinduismen, så vi slipper hennes tjöt.


Sen har vi den efterlängtade Engelskan. Hanna en före detta klasskompis skall börja i vår grupp nu. Hon åkte på spåkresa till Australien i ett år så hon går om nu. Kul att hon läser något med oss.

Så slutar man kl 1. Synd att klaga.


Mamma är på sjukhuset iaf, jag gillar det inte.


jag skall beställa biljetter så jag kan åka till perra på fredag, tur och retur samma dag är lite trist. hade ju väntat mig ledigt men nehe då.

Nästa gång Hun.

Ligger just nu i sängen och lyssnar på regnet som smattrar mot balkongen ovanför mitt rum.

Skall strax gå upp så jag hinner med bussen.


Hoppas på att mamma får komma hem idag .


Och fidde (kusinen) du är underbar vet du det.

Ville prata med dig igår men vi hade lite åska så jag kunde inte sitta vid datorn.

Glöm aldrig att du är den bäste. Tack.


åh så var det en sak till, min G tangent har hoppat loss.





Åh- min nya handväska sitter som gjutet :)


Sitter här i skolan just nu, har religion. Madde skulle till tdl så hon var tvungen att gå men hanna hon bara skiter i det. Detta är inte första torsdagen om man säger så. Visserligen har hon sjukanmält sig, men det e ju varje torsdag.

Hanna måste verkligen skärpa sig, det blir ju inget betyg på grupparbetes fronten.
Jag, Johanna, Madde kör järnet.
Misha är med elin är med också, men dom har vart sjuka hela tiden så vi har tagit bort dom ur gruppen.

Nu är det bara jag och johanna kvar för dagen, frågan är om vi hinner redovisa tills på tisdag ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0