Tisdag.



Så var denna dagen till enda.

Åkte bussen vid 7, ingen vidare men solen var på väg upp så lite mysigt var det ändå.
Träffade Philip på bussen, snacka lite skit. Eller a det e ju mest jag som pratar han som lyssnar, några få gånger är det dock tvärt om.

Kom 10 min försent på Geografin men jag e aldrig sen så det gör nog inget.

På religionen var det lika segt som vanligt. Vi förbereder oss för en grupp redovisning i hindu å budhismen.
Den är på torsdag, vilken jag kanske missar då jag skall till tandläkarn i Onsala.

Slutade vid 12 och hade trevligt sällskap på stationen i Varberg (Lisa)
- Lisa är min ängel.

åkte till Kungsbacka.  Inne på stationen kommer han, killen som jag suktat efter i säkert 2 år nu.
Han jobbar på pressbyrån och är det sötaste jag sett.
Alltid ögonkontakt.

Måste börja prata med han men jag vågar inte ...Hjälp mig ?!
MÅste, måste måste.

iaf, jag gick bort för att ta 734 när jag kom på att jag vill åka 730 idag, så satt Danne (snygg) på bussen, jag gick förbi, det var han som såg mig. Jag e både blind och döv.

Kom hem till sist. När jag skall låsa upp ligger det en liten fågel på marken. Den hade flugit in i rutan ovanför dörren och dött.
Usch, skall begrava den sen ( ge mig mod)

Sitter just nu och funderar på när jag skall dra mig till Malin (bästisen)

Vet att pappa komer hem tidigare så vi kan åka ner å hälsa på mamma igen, sen titta förbi farfar och önska grattis på 89 års dagen.


Sen skall jag bara ladda inför morgondagen på turismen.
Vi skall guida. Från varberg till Göteborg, stanna för studiebesök på Gothia Towers och sen på Landvetter flygplats.
Skall bli riktigt kul, så nu laddar jag för fula drag.

I morgon blir det 6.35 bussen någon som känner för att åka med mig ?
annars blir det 7.28 tåget från Kungsbacka station.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0