Lunes hoy..

Sitter i skolan, har just haft turism, övat lite microfonteknik inför guideningen nästa onsdag. Jag och madde gick upp te norrgatan där vi skall ha Mf om typ 10 min.
Stanna te på skällinge å köpte lite snask :P bulle :D

- madde brukar köpa fanta med, men den fanns inte idag på frukt å grönan, fett ledsen belv hon men hon fick en pucko istället. Den kostar 10 :- men hon fick den för en 5a, nu var hennes vecka gjord .

Kolla in hennes blogg (madelenebengtsson.blogg.se)

Skall gå till H&m sen skall hänga in en väska till i morgon <3 helt underbar är den, kommer passa på min axel.


Fick just rast... liite tråkigt.. madde och jag sitter mest och skrattar på lektionen.
 Just nu öser regnet ner i Varberg ..inte alls kul lämnade paraplyet hemma idag jue.


Sitter och Chattar med min bästa vän. Funderar lite över varför hon e just min bästa vän men det är ju klart att hon är det.Hon är d en enda i världen som känner mig utan och innan utan henne skulle jag inte kunnat stå på benen.

Malin Stark du är en sann vän.



Grattis till Lange som klarade sin uppskrivning idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0