TiSdAG.

vakna tidigt idag, redan vid 4.
Jag  hade en timme till på mig att sova men det gick inte så upp gick jag å laga lyxfrukost.

Pappa försov sig så det var nära att jag fick ta bussen te stationen idag.
Men han vakna som tur var å jag fick åka med honom in te stan.
Det ösregnade när vi åkte hemifrån, pappa fråga om jag verkligen skulle ha på mig det jag hade och påpeka att jag skulle bytt jacka. Lyssnade jag på det nepp ....

så då fick jag skylla mig själv. för pisseblöt blev jag redan när jag klev av tåget. Mitt paraply vek sig i blåsten å håret ja det blev som det blev.

Påminn mig att lyssna på min kloka fader.

På geografin skulle vi ha redovisning ang millenniemålen. Tycker det gick bra för oss (klassen).
T.o.m Roxana var i skolan idag.

Sen var det Religion, vilket ingen i klassen gillar. Det beror på läraren, hon kanske blir bättre sen ??

Slutade 12 iaf skulle rusa te gallerian å köpa min efterlängtade väska, nu har jag den.
Studiebidraget : 700 kvar

Sprang till tåget, helt genom sur om kläder å in på trosorna!

Så väl på stationen börjar det ösregna (jag står ute)  ställer mig i skydd vid en stolpe (bred)
det funka faktiskt. så genom lurarna på mp3n hör jag ett konstigt ljud.
Ett stuprör precis vid huvudet  hade gått sönde, allt vatten Hamna på mig, fan vad arg jag blev.

Så kom tåget till sist, tågresan hem vill jag inte prata om. har aldrig blett så förolämpad förr.

Tog bussen hem å sen var det Desperate Housewives som gällde.

Gick en sväng med hunden när det klarnat upp.

Sitter å pluggar just nu, uppsats i sv C timm i morgon smat sp 5.

Kollar idol nu ..

// Malin

P.s tack lange för att du boostar mitt självförtroende till MAX <3



Mamma sitter och gråter just nu, måste vara stark, jag fattar inte hur hon har det egentligen.
Jag älskar dig mamma,  Vi skall övervinna detta ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0