Torsdag.

Jaha så var man ledig idag då. Skulle haft engelska C och religion men det blev inställt.
Så det blir till att sitta hemma och plugga.

Det är väldigt lätt att säga att man skall plugga när man bara skall kolla sin mail, bara se om någon är online på msn. Så när jag bloggat klart för stunden, skall jag sätta igång med pluggandet, har en hel hög med böcker jämte mig.

Mamma är på sjukhuset, och pappa är med henne. Håller tummarna för att allt skall gå bra. Älskar min mamma så fruktansvärt mycket.

Idag är det :

* 260 dagar kvar till studenten.
* 26  v kvar tills vi åker till Mallorca med klassen för praktik.




Nu har jag bestämt mig för vad jag skall göra senare idag, jag skall gå ut och gå i det fina höstvädret. På med den stora halsduken och sen ut.
Skall nog träna sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0