Förkyld.

Spenderat hela siestan med sömn. Mår verkligen inte alls bra, det e ju skit att förkylningen skall komma just nu.
Visst hellre det än att jag vart sjuk under vistelsen, nu e det ju bara fyra dagar kvar !!

Hade just avslappningsövingar i psykologin, jag kan verkligen inte slappna av .....

Har så sjukt svårt att slappna av när det e massa andra i närheten.
Just nu vill jag bara tillbaka till sängen.



Jobb: Jo då det skall vi ha här på Mallorca, sett ett par ställen där de söker personal !!
Jag är verkligen på.Sån underbar tanke att få jobba här nere sen.


 Har satt upp några krav och mål på mig själv till nästa Mallorca resa.

27/6-11/7 japp då e det jag å Bozin som drar !!


Om det är nåt jag måste är det att lära mig deras språk här på ön flytande !!



Saker att ta tag i när jag kommer hem e en hel del, massor om studenten.

Men mitt saftiga gymkort ligger och väntar, nya batterier i vågen och perfekt väder för jogging.

Skall färga håret med och sätta en gadd till :D.

skriver mer senare, nu skall jag koncentrera mig på psykologin, rörigt men kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0