Förlåt alla.

Jag skämms såååå, har verkligen inte hunnit blogga.

Har haft fullt upp på Mallorca.

Plugg, fest, fest, fest och plugg.

Har haft det ganska bra här nere, och har än.

Nu närmar vi oss den sista v. Flyger hem nästa fredag.

Det är helt underbart jag kommer stanna här.
Bara så alla vet det.

Förälskat mig i bartendern på Bodegon !!

Vandrat i bergen, shoppat, solat, blivit brun :D

Har en toppen tid här iaf....

Hoppas alla fått kort av mig !!

Vill så gärna berätta allt och mer där till....
Jag har tagit hundratals bilder, alla kommer upp så fort jag kommer hem.... då får ni se till att läsa !!




Bamsekramar

Puss
// Malin @ Mallorca  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0