Mallorca dag 2-3

Onsdag :
Började med väckning kl 7, Madde skulle ha praktik och jag ville joina henne på frukosten.
Men det fanns ingen Nutella så det bara  av till Spar.

Vilade en timma å började lektionerna vid 9.

Siestan svep förbi och det ösregnade igen!

Eftersom Madde slutade nio gick jag med Lisa och Malin för att handla lite :)
Så kom hon hem och vi gick ner till klassrummet för att chatta och se på film med de andra.
Mitt internet funkade inte men det gjorde Maddes, så där satt hon medans jag kollade på filmen, en riktig jävla rysare !
Satt och rös och blev illamående, så läskig var den !

Så gick jag upp med min Dator och sen kom Madde så gick vi och satte oss vid poolkanten med filtar, super mys !
Skulle doppa foten i den för att känna om det var nåt att ha, kallt som f@n var det och foten domnade direkt kan jag säga utan att ta i.

Så kom lärarna förbi, Dan har kommit ner nu ! Toppen (Y)

Så satt vi på balkongen till 1, så var det bums i bingen !



Torsdag :
vaknade vid 7 idag, var och handlade lite mat.
Så åt Madde å jag frukost.

Hade ju praktik idag, började kl 10 i köket.
Fick dela vitkål på mitten typ, sen gjorde jag några pizzor.
Det äckligaste var ju ändå när jag skulle doppa fisk i mjöl. Alla vet ju hur det e med ( vått ) ihop med mjöl. Så tänker ni plasthandskar på det.
Ingen höjdare precis !

Så var det lunch, å sen in igen för att hacka lite lök å skinka.
Toppen.

kl 1 var det slut för det passet.

Var å handlade på siestan, så började madde igen kl 3 å jag låg och sov.
Sov till halv 7 då hade jag redan missat det andra passet :(
Tusan.

Vi var ute å gick i stan ett tag efter ösregnet, helt okej temperatur ute nu !
Gick till en affär med massa saker, från tak till golv :O köpte ett asroligt askfat.

I morgon fyller jag ju 19, då blir det en liten flakska skumpa på morran, å sen har Madde å Malin planerat nåt :O ...
Nyfiken.
Men det blir te att ta den stora skumpan på kvällen, lite annat och sen går vi över till stället rakt över gatan, där får man gratis när man  fyller år :D

Så Happy birthday to meeeee (Y)

Skall snart gå upp på rummet, det blir balkongmys, fotbad och anskitsmask, sen så.


I morgon e det skola igen.

eller a vanligt schema.


9-12 lektioner

siesta 12-3

3-18  lektioner


imorgon lägger jag upp bilder.

Sitter i receptionen och ´chattar, här e internet riktigt bra, så då kan man ladda upp iaf !

Hörs som sagt.

Natti natt - saknar er där hemma....

Puss och kram.
<3

Malin @ Mallorca !'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0