Måndag sista veckan.

Uppdatering av sista helgen.

Fredag :

Började dagen på ett stabilt sätt nämligen projektarbetet, Clara och jag satt och sammanställde allt skriftligt som skall lämnas in.

Gick ut och åt på La Villa, spaniens godaste china mat, thai mat och vanlig mat.
Bara ätit Thaimat, friterade räkor med ris och sötsur sås,  12.20 € ....
Så underbart gott, det vattnas i munnen bara jag tänker på det.

Senare gick vi över till El Bodegon <3 Spelade biljard och mös.
Lite rund under fötterna skulle jag traska hem ( rakt över gatan) men jag gick tillbaka till Bodegon,  pratade med några trevliga Danskar.

Fick Gratis shots och drinka, tur att man är nära med Bartendern.

Kom hem runt 2. Sov gott.



Lördag :

Madde och Malin drog till Palma ( La ciudad) jag och lisa gick upp till Gamla Alcúdia köpte mig en fräch klänning.
Gick hem duschade, tvättade hårte, så tog jag på mig klänningen den passade som hande i handsken.
Sikket sexigt litet fodral. Bilder kommer sen.

Så hade vi långbord inne hos oss, Madde, Malin, Lisa och Misha. Sen gick vi över till Bodegon.
Lisa var med där också.
Så kom mark och hans kusin och alla hans vänner typ. Så skulle vi följa de där trevliga danskarna till Magic.
Tröttnade lite på hur Malin betedde sig med Mark, jag menar hallå vad hände med Angelina och honom. Dålig stil tycker jag. Så jag gick med Clara och dom, satt lite på Burger King, jätte mysigt, kul att umgås med andra.

Sen satt jag och Hanna i rondellen å åt hamburgare. Måste dock säga att jag bara ätit där en gång under kvällen.
Så jävla najs, kom la hem vid halv 5, somnade direkt.


Söndag :

Var uppe på marknade med Lisa, shoppat lite igen.
Så satte vi oss på ett Café och åt, Lisa tog en glass och jag tog en bakisportion med hamburgare.

Traskade ner till hotellet och sov ett tag, närmare bestämt till 7.
Så la jag mig i badet och läste, så underbart skönt.

Åt pasta kl 2 på morgonen, sen somnade jag, men har sovit ganska oroligt inatt. Knappt sovit alls.

Så var det en av de tråkigaste dagarna på länge, eller inte tråkigaste, mer sorgligaste, det var nämligen 6månader sen mamma gick bort.
Lite tufft om man säger så, men för varje minut jag tänkte på henne kändes det bara som att jag inte sörjt riktigt ordentligt för det var riktigt jobbigt. Låg och tänkte på henne hela natten. Saknar henne något så fruktansvärt.

R.I.P Mamma
26/10-08


Måndag :

vaknade lite sent, vid halv 9, vi börjar 9.
Ingen frukost, utan rakt ner till lektionen.
Sitter och har psykologi nu.

Kl 19.00 skall jag tatuera mig :D
ett hjärta på ankeln, eller malinALINElinda på handleden, mest troligt är att det bblir ett hjärta på foten för att påminna mig om alla jag tycker om, eller de som betyder mycket för mig.

Håll tummarna för mig.
Mamma det är för dig med.

skulle kunna skriva mer man mitt batteri tar snart slut.
Skriver senare idag.

Är lite nervös över tatueringen !!!
Angelina skulle ju varit med, tur att madde följer med .

Angelina Bozin och Aline drar till Mallis på turne den 27/6-11/7 .
Då drar jag å min habib ♥



Over and out

// Malin ALINE Linda @ Mallorca


BODEGON - COMO ME PONGO !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0