Skype.

Fixade Skype första veckan, men smart som jag är visste jag inte att inte mina vänner inte hade det, så där rök chansen att prata gratis. Sitter och chattar med Malin just nu... precis fått henne till att skaffa skype så nu kan vi prata ett bra tag =)

Efter skolan gick jag, Madde, Malin och Lisa till Eroski för att köpa mat.
Köpte ris, räkor, cocosmjölk och sötsursås, gjorde en underbart god tapas !!
Det blir till att bjuda mina vänner sen när jag kommer hem.

Tatueringen sitter som säkert på mig, passar så bra. Har tassat runt med ett hjärta ritat i bläck i typ 3v men nu sitter det där. Funderar på att fylla i det sen hemma i Sverige.

Ju mer jag tänker på det, ju fler vill jag ha nu. Det kanske e som Madde säger " har man gjort en vill man ha fler".

Det var inte så skönt att göra den men så efteråt var det så skönt, sån belönings å lättnadskänsla man får av det ...



Sommarens fest låtar:

- Darin Runaway

- Flo Rida right round

HAR HITTAT SÅ MÅNGA UNDERBARA LÅTAR HÄR NERE.

Bozin är du med : Como me Pongo !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0