Från det ena till det andra.

Rasmus fan vad den va go den lilla karamellen du, lägger du undan en ask eller ?? :P
Kommer sakna dig när jag flyttar.
Vet inte varför men du har kommit att betyda nåt iaf.






- Dagens outfit
Kjol - Gekås
Linne - Gina
Tröja- Gina
Halsband- Ur & Penn märket frost.
Klocka- jetset
armband- Oxxo by wilma




Dagens ord: Ger man sig in i leken får man leken tåla.


Var och tittade på ny mobil idag, får se vad det blir. Fick iaf köpt en massa till mitt P-100.
Bilder på det kommer senare.



Skall gotta mig med en film nu iaf.

I morgon skall jag med ängeln till Veterinären.
har fått tid kvart över 10 så jag vet inte när jag kommer till skolan, skall försöka skynda mig iaf.
Min älskling går före skolan i detta fallet.



Grattis på 19 års dagen Lange :D




Danne, hah du e så underbart goo vet du det :) längtar tills vi ses igen !!



Tågresorna e inte sammasak utan dig, och inte lektionerna heller.
Miss ya.
<3



Från och med nu skall jag ha lösen på min blogg å alla vet det. Ni som kännermig vet vad det blir för lösen, ni andra ja ni får helt enkelt skicka ett mail å höra efter [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0