Fredag kl 19.53

Jaha, då sitter man här igen.

Vart på gym idag, kändes skönt.

Åkte hem och och gick upp till kyrkan, handlade mat och sen gick jag innervägen hem.
Underbar promenad.

Pappa är inte hemma, som vanligt.

Så Kenzie och jag gottar oss med mat.
Lagade Rostas med färskpasta och chilisås.
Toppen, nu blir det lite russin- och nötmix  som tillstugg till filmerna på tv. och för att inte glömma den nya cidersorten jag provade, jordgubb och lime <3 en ny favorit. Men Céline den var Rekordelig :)


 Funderar lite på varför Rasmus inte hör av sig, det kanske inte e så kul längre när jag hittat en annan, så är jag inte kul längre.
Jaja, jag kan ju iofs höra av mig med men jag har inte haft tid för det.
Vi får se hur det blir nu när skolan börjar igen, jag trodde ju ändå att vi BARA va vänner Rasmus, då kan vi ju prata på msn Iaf.



Så nu skall jag bara titta på tv och sen gå en kvällsrunda med Kenzie, sen sover jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin var de inte du som inte ville ha kontakt med mig mer? du sa de över msn innan du drog till brasilien?? jag förstog inte varför du var så sne på mig... har aldrig gjort dig något... jag har vart sjuk så inte vart vidare prat glad de senaste. ska till jonna nu =) ha en bra helg. mvh rasmus

2009-02-21 @ 15:04:29
Postat av: Céline

Mihi så länge det e rekorderlit så är det okej haha <3

2009-02-23 @ 14:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0