Grattis

Du vågade komma fram och ta det med mig face2face idag. Trevligt. Duktig du är.
Du står för att du INTE tycker om mig. Vad bra då att jag står för att jag inte tycker om dig heller. Ömsesidigt kallas det då.
Så jag vill bara fråga en sak. Varför läser du min blogg? Varför bryr du dig om att kommentera? Varför sätter du dig själv i skiten? Jag ser bara inte anledningen till varför du lägger dig i HELA TIDEN! Ta och lägg av. Jag är inte intresserad av dina åsikter. Isåfall hade jag bett om dom.
Snyggt du gjorde där i sista kommentaren och la ut hennes namn själv, vilket jag fick skit för sist. Bra jobbat där, mycket smart. Dessutom syftade jag inte på henne utan hon som hade migrän, henne känner du väl? Så där hade du ännu mer fel och exponerade en annans namn helt oprovocerat.

Som jag sa tycker jag det är tråkigt att det har blivit såhär eftersom denna person går i min klass så det är klart det berör, till en viss mån! Jag tänker inte smöra, okej? För då får jag väl skit för det. Låt mig vara nu okej?
Vad skall man annars skriva i sin blogg än om det som händer i sitt liv och runt omkring, har du några tips? Tacksam för svar i så fall.
För det är ju bra om alla läsare trivs med bloggen.

Du kommer inte undan med att kommentera anonymt, det vet du. Så det är bara fegt. Men nu när jag vet att det är du kan du ju lika gärna fortsätta kommentera med ditt eget namn, så alla andra vet också. Jag tänker inte nämna några namn här, för då får jag höra det från dig sen, eller hur?

Men skall vi säga så då? Låt mig vara?

Tack.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Så jävla klockrent du ! Bra sagt, vad har du gjort människan liksom ??

Herre gud rka lägga sig i vad andra skriver om. Visst det första inl var dumt , det är borta och historia, dessutom vet man ju inte om dom skriver om en heller så varför bry sig ???

Tjejen du är bäst och du betyder // Jesse <3

2009-02-10 @ 17:18:17
Postat av: Linnea Fridh

Okej. För det första så bad jag om ursäkt för att jag kommenterat på det sista då jag uppriktigt sagt själv ansåg det vara onödigt och inte spec sjyst. För det andra så har jag inte sagt ngt om att inte nämna namn. Det var vad du skrev om personen du lade ut, du lade ut henne helt öppet och naket och det är verkligen inte sjyst. Och sen så handlar det inte om att jag bara "inte tycker om dig". Som "Jesse" skrev, att vad har du gjort mig. Well, det är inte bara andra du snackar skit om jag har hört både ett och annat om vad du sagt om mig. Och jag har stora problem med folk som snackar skit om mig eller andra som jag bryr mig om. Ärligt talat, Jag är fet, Ohja. Vilket du har nämnt bakom min rygg mer än en gång. Men jag jobbar på det. Men du har prata skit om folk sedan i ettan, du verkar inte vilja bättre dig och det stör mig. För jag skulle föredra att du kom fram till mig och vräkte ur dig all skit du ogillar med mig, utseendemässigt och whatever. Hellre det än att du bara säger det bakom min rygg. Jag kan ta det, jag lovar. Och varför jag läser din blogg är för att jag tycker att det är kul, att se om du har några andra intressanta personer att snacka skit om. That's it.

2009-02-10 @ 22:20:10
Postat av: Linnea Fridh

Så nu kommenterar jag med mitt egna namn, låt andra se det då. Okej. För det första så bad jag om ursäkt för att jag kommenterat på det sista då jag uppriktigt sagt själv ansåg det vara onödigt och inte spec sjyst. För det andra så har jag inte sagt ngt om att inte nämna namn. Det var vad du skrev om personen du lade ut, du lade ut henne helt öppet och naket och det är verkligen inte sjyst. Och sen så handlar det inte om att jag bara "inte tycker om dig". Som "Jesse" skrev, att vad har du gjort mig. Well, det är inte bara andra du snackar skit om jag har hört både ett och annat om vad du sagt om mig. Och jag har stora problem med folk som snackar skit om mig eller andra som jag bryr mig om. Ärligt talat, Jag är fet, Ohja. Vilket du har nämnt bakom min rygg mer än en gång. Men jag jobbar på det. Men du har prata skit om folk sedan i ettan, du verkar inte vilja bättre dig och det stör mig. För jag skulle föredra att du kom fram till mig och vräkte ur dig all skit du ogillar med mig, utseendemässigt och whatever. Hellre det än att du bara säger det bakom min rygg. Jag kan ta det, jag lovar. Och varför jag läser din blogg är för att jag tycker att det är kul, att se om du har några andra intressanta personer att snacka skit om. That's it.

2009-02-10 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0