Lördag

Försov mig igen !

gick ut med Kenzie och åt en bra frukost.
Sen pluggade jag hela förmiddagen.

Sen sattes alla adventsljustakar upp på vinden.
Städade hela huset och sen la jag mig för att sova en stund.

På kvällen åkte jag in till stan, skulle gått på bio ch se Benjamin Buttons Otroliga liv, men jag träffade Natta, Alex å hennes pojkvän där inne så det blev till att byta film, det blev I taket lyser stjärnorna.
Det var verkligen en bra film, men det var för tidigt att se den. Allt påminde mig så väl om hur mamma hade det, hur ja var och ja det var precis så som det var för mig.

Filmen är värd att se tycker jag. Mycke skratt blandat med gråt.
" Tzatsiki "   var med så klart ! <3





Citat ur filmen :

- Ser du stjärnorna i taket ?
- suck.
- Okej, okej jag vet att det bara är lysrör, men om man väntar ett tag så ser man dom.


Sen vandrade jag runt i stan efter att ha följt natta och alex till deras lägenhet, men det blev bara för kallt så jag traskade in till mingel, tog 2 cosmo, inge bra. Pang i bygget,sa det och varm blev jag. Vandrade bort till stationen. Åh väntade på bussen.
Hoppade på 733 å så kliver Alex och max på. jaja.

Gick av vid mig, var ju nykter igen, nästan.
Mötte pappa som var ute med kenzie, kul.
Gick hem stratade datorn för att chatta med Elvir, men han va inte inne så jag somnade till. Toppen.
vaknade till runt 3 tiden, hade 6 sms varav 1 var från madde.
Kul det !

Madde var det den David jag tror du mena ??!!
Hihih <3



ELVIR <3
Min bad boy, jag skall kedja fast dig med mina handbojjor, inte vilka som helst utan de med leopardfärgat fluff ;) <3
Lika ya hun !


natti natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0