Måndag.

Har kommit av mig lite i Bloggandet ! Förlåt, men det känns inte bra att skriva om man inte har motivation.

Höll på att missa 20 över 6 bussen i morse ! men hann precis på sekunden !
Rasse jobbade idag, helt okejKöpte mitt kaffe och hmm tuggummi <3.
Annars inget speciellt.

Sov på tåget ner, men jag kände mig ett uns bevakad av den där killen som alltid har luva på sig, vem e han ???
Skit söt kille verkligen, men han kollar alltid så skumt.
Får luska i detta ;D

Idag skulle vi ha redovisningar i turismen, ett land i världen var uppgiften.
Nu var det som så att alla med matte C skulle börja, trotts detta var halva klassen borta. Vi är 28 annars, nu är ju en riktigt sjuk, och en bortrest så dom räknas ju inte men vi var bara 14 pers idag. Skön grupp faktiskt. Nu fick ju inte jag redovisat, men jag var redo ändå, så hoppas det blir på onsdag i stället.

Då åker vi ju på Mallorca träff i Halmstad ! Skall bli så kul !
Hoppas jag får träffa Elvir =)

Hade Mf idag, helt okej. Känner att jag hänger med ÄVEN om jag fnissar !
Tycker det är roligt och jag pluggar på det hemma även om jag inte visar det i skolan.

Sen åt ja en sallad ( igen ) och så somnade jag på engelskan igen !
Vaknade av att jag dreglat på min jacka ! Fyy tusan!
Så ikväll blir det tidigt i säng.

Inga natt aktiviteter med andra ord ;).

Skall ta och sova nu tror jag.
natti natti folket !
Tack för alla komentarer om mina nya linser <3




Mamma  jag saknar dig.
Jag var nära på att följa dig dit du är nu, men istället lever jag för dig !
Älskar dig ♥
Inget skall hindra mig från att leva mitt liv så som du vill att jag skulle levt det!
Varje dag, minut och sekund är för dig.
Tillsammans är vi ett mamma !
Älskar och saknar dig så jävla mycket.
Spelar ingen roll hur ofta jag är vid din grav, eller hur ofta jag tittar på kort. Du är för långt borta, de där sista timmarna på sjukhuset hade jag bara velat tala om för dig hur mycket jag älskar dig !
Jag vet att det bästa var att låta dig gå, men det är fel, så in i helvetes fel.
Vill bara ha dig tillbaka.
Jag har inte lärt mig att vara vuxen ännu, jag vill inte ha det ansvaret.

Glöm inte att jag älskar dig mamma

26/10 -2008
16.15

R.I.P forever and ever my love


Sailing- Rod Stewart
Alltid din låt mamma, minns så väl den från begravningen. Än idag blir jag tårögd !

Och ja mamma du seglade hem igen.
Utan mig.
Kan du förstå.

Alla dessa tårar som är det närmsta jag kan komma dig.
Jag behöver dig.
Imorgon tänker jag gå till din grav, behöver din närhet. har så mycket jag vill ha svar på, så mycket jag vill fråga om.

alltid vi mamma, ellerhur <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, "riktigt sjuk". Låter nästan som att du faktikst bryr dig om Roxana. Du är verkligen bra på att improvisera.

2009-02-05 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0