Måndag = sjukdag.

Neh fy tusan. Vaknade nu i morse, täppt i näsan och svullna ögon.
Nös säkerligen 5 gånger i rad, kenzie vaknade och blev orolig så var den circusen igång.

Tänkte försökt ta mig till skolan idag, hoppade  in i duschen och tog på mig. Men sen var jag helt slut.
Så av med kläderna igen och ner i sängen.

Under dagen skall jag ta mig upp till österströms och köpa glass å banan. kanske en tidning och lite naturgodis.
Men för övrigt blir det en hemma dag i lungt och fint tempo.

Lite pluggande med förståss.

Men nu blir det natti natt. temometern i munnen med, den är viktig.

Och jag hatar att vara sjuk nu under redovisningarna,
Jag vill ju med redovisa och sen är det så kul att lyssna på de andras.

Så detta retar mig något skall ni veta, skolan är helt okej.





- Grattis i efterskott Elin D.




Changmin- mitt senaste beroende. Vad är det som gör Asiater så snygga ??
Eller antingen är dom snygga eller så ser dom bara mindre bra ut. Men chang han se bra ut !!






Den där dagen närmar sig, den där dagen som alla singlar fruktar. Okej kanske inte alla, men det är den dagen då man som singel känner att alla de käraparen runt omkring är gulligare å kletigare än vanligt.Men det kan dom väl få vara under en dag iaf.

Skall Fira den med Lucas iaf. Eller fira å fira. Om man hyser kärlek till sina vänner kan man väl få fira det med ???
Finns det nåt som säger att men inte kan köpa kort till sin bästa vän, eller ge bort en present till sin mamma eller pappa.
Nej, så Lusse och jag skall allt fira den på vårat vis.

Ja innan jag åker skall jag iaf skicka kort till de om betyder något för mig, de som ställt upp under åren, alla nya vänner och de jag trodde att jag hade glömt.

Malls du skall få ett litet keet av mig ;D
du med Purple ;) Big black Jack du vet ;D

Men nu vill jag inte tänka på den dagen mer, blir ju bara deprimerad då !
Nu på lördag iaf.

Skirver mer sen nu skall jag somna om.
Sjukanmält mig på schoolsoft bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0