Måndag.

♦ Mf <3
♦ Eng <3

♥ SHOPPING och fika med madde <3



Gick och kollade skor efter engelskan idag med Madde.

Köpte ett par stövlar och ett par Gladiator sandaler.
( Bilder längre ner ) skall tillbaka i morgon och köpa de andra ja tittat på, å underbart Snygga ( måste ha )
Köpte ett armband med, gillar de med berlocker, det känns som att det kan komma att bli inne till sist, stora armband är bara klumpigt enligt min mening så hellre fler än stora !



Här är mina nya stövlar, skall ha dom på mig i morgon hade jag tänkt !
350 :- och 20% på det !
- Billigt !!

Mina nya stövlar.


Mina Nya gladiator pjukks <3 Kärlek vid första ögonkastet, andra med.
450 :-







Så nu kan våren komma :D Eller nåt.
Vill bara ha bort snön så man kan ha pumps iaf.

Köpte ett litet Armband på Ur och Penn med.



Vi avslutade med en fika på Snäckan, varsin blåbär/hallon paj med vaniljvisp <3



På vägen  till stationen letar ja efter min I-pod, hittar den inte i väskan. Okej väskan är som ett svart hål. den sväljer verkligen allt, så börjar jag rota lite mer sen men hittar den inte, får kalla kårar och ringer madde som gått tillbaka till skolan, ber henne att leta men hon hittar den inte.

Så träffar jag Mikael, ( läraren i mf å rättis ) Han håller till på Norrgatan så jag tänkte att han kanske sett den om den vart kvar, men nej, Han skulle hjälpa mig iaf <3 Tack !
Vi får se, har ju försäkring och sånt. Men men , hoppas verkligen att den ligger bland böckerna =).

Utlöser hittelön till den som hittar eller lämnar fram den.



Nu skall jag ta och städa i rummet, här ser ut som jag vet inte vad.
Städar idag så skall det se bra ut veckan ut iaf, det e ju skönt att komma fram till sina saker.

Teddison ( kenzie ) ligger och sover i min säng, som vanligt !
Han har en egen kudde  nu , jag sover längst in till väggen. Men men ..

Kenzie <3

Som sagt nu skall det röjas i rummet.
Sen skall det pluggas geografi för hela slanten :D.

7 bussen med Philip i morgon :D.
Så nu städ i takt med musik.

// Over and out from the little girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0