Onsdag = Bästisdag.

Vaknade vid 12 kanske, gick en morgonrunda med kenzie som verkar ha sovit väldigt gott, märkte knappt att jag kom hemdunsandes.

Åt klart min frukost och tittade ut genom fönstret, vad är detta för skitväder ???
Snö stog inte på önskelistan.
Men nu kan jag åka snowboard istället för att surfa.

Hmmm, men ut skulle jag iaf.
Skulle träffa Malin i stan.

Stog och väntade på tjugo i 3 bussen, brukar alltid ta 734 men bestämde mig för 731 idag, så kom 734 och jag funderade på varför jag inte tog den. Men jag väntade på 731 som var hela 20 min försenat.
Tacka vet jag Mattias Olsson som höll mig sällskap genom luren.

Så kom bussen till sist, sen tog det 40 min att komma till stationen, vilket annars tar 25 max. Men snäll som Malin var så väntade hon.

Fick en så sööt alla<3s dags klubba av henne!
Tack Malin.







Vi tog pendeln bort till Freeport.




Gick runt ett tag, jag köpte lite ansiktsmasker, å massa kroppsgrejer. ( bilder nedan)
Så hittade jag skorna, de som det bara fanns ett par av !
Dom är mina ( bild nedan)




Necessär- till mitt egna företag.172 :-
Peelingvantar 15:-
Body scrub x2- Coconut/lime 65 :-
Ansiktsmasker :
Yogurt används i 2 steg, återfuktande
Smoothie 2 steg, djuprengörande
Chocolate, lermask, djuprengörande, 2 steg
Gel cream masque, jordgubb och grädde, för normal till torr hud, återfuktar
Mud Pac, gyttjeinpackning, rengöring av porer
Cherry Tonic, Vibererande ansiktsmask som verkar på 5 min, doftar körsbär

köper du 6 st betalar du för 5 och då gäller priset 14 :- st annars 16kr/st


Köpte en smyckesarm, underbar, passar jätte bar i mitt rum.



179 :-

Så till sist mina pärlor ....




650 :-
Så underbart snygga !

Och när jag å Malin är ute är det sedan flera år tillbaka en tradition att fika, vi fikade på Intermezzo, mums musm, killen som jobbade där va det inget fel på alls, hmmm. Jag glömde nästan bort att äta. ( Skämt å sido).

Så skulle vi dra oss till pendeln, klart att den skulle gå precis när vi lämnat Feeport, så in på Willys går vi..köpte chips och en tidning.Så knallade vi bort till Hede igen och väntade på nästa.

På bussen och hem igen.
Gick ut med Kenzie och sopade bort lite snö.

Låg och pratade i telefonen från 10 till typ 1.
Innan dess hade jag pratat med Olsson.



Dagens bästa : Skorna
Dagens värsta : Saknaden
Dagens jobbigaste : Snön
Dagens irritationsobjekt : Bussen
Dagens minne : Brasilien <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0