Söndag natt, egentligen måndag !

Vaknade vid 9 idag, var ute med Kenzie, åt frukost och pluggade turism.

Åkte ner till farmor och Farfar en stund på förmiddagen.
Kom hem och tvä´ttade, sen sattes det igång med pluggandet igen !

Pappa åkte iväg, och jag tog bussen upp till philip.
Vi gick till Lolipop och köpte godis. Sen satt vi i busskuren och väntade på bussen.

Tack för den stunden Philip <3

Sen kom jag hem och började plugga igen. Blev klar vid 10 tiden, hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen med Hunden tätt intill.
lilla Coco springer i sitt lilla hjul !



Dags att sova, tror visserligen jag skall kolla lite film först.
Uppstigning kl 05.30 , buss kl 06.20
Japp så ser det ut.
Kommer att träffa Rasmus på pressbyrån i morgon bitti !
Najs !

Men nu blir det en film att somna till.
Natti natt.


Höll ju på att glömma !

Alla pendlare, glöm ej att byta era periodmärken nu ikväll !!
Februari nu ju !

bara 11 månader kvar till nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0