Söndag

Dystra förbannade söndag.

Ensam hemma hela natten, typ 2 dar i rad nu.
Känns okej.

Är dock rejält förkyld vilket retar mig då jag vill göra min turismredovisning i morgon.
Men är jag lika hes som idag kan jag ju inte redovisa.

Roade mig med att göra om i rummet en sista gång.
Ut med skrivbordet och in med en fotölj.

Städat ur min garderob och bytt lakan, allt för att slippa minnas.
Men nu känns det inte heller bra, när allt som lusse rört vid är borta.

--------------------------------------------------

Kollade på film inatt, den där skräckfilmen Barnhemmet.
Jag fick kalla kårar och kunde knappt somna.
Underbar film, men fy så hemsk.
Såg den nu på dagen igen, men den skall lätt ses på natten.

I kväll blir det en annan skräckfilm att somna till : Sweeney Todd med Johnny Depp i huvudrollen.



Ip adresser är lätt att kolla upp säger ja bara.
Lite av en datanörd.
Jag vet vem den anonyme var.
Lika bra du skriver namn nästa gång, stå för det FEGIS !.



Molle Miss ya.



Har tänt massa ljus i rummet nu, skall krypa ner i sängen och kolla på skräckisen.
God natt.

Madde stumpan, vi hörs i morgon om jag inte kommer.



Skulle logga ut från msn när jag såg dagens annons.

wspa.se

Hjälp till att stoppa djurmisshandeln,
Jag gick med där, det kostar inget. Det är bara en namn insamling,
Ju fler vi är som visar att vi inte accepterar mishandeln , desto mer tas det på allvar.



Hjälp till du med, varje röst betyder.

www.wspa.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0